FANDOM

Pierwsza nieoficjalna wyprawa Barona Rogrima Stonehearta która wróciła stamtąd zwycięsko, zmobilizowała Królestwa do zorganizowania swoich ekspedycji. Rozpoczął się ruch na północny kontynent. Siły ludzi, krasnoludów, orków, nocnych elfów oraz opuszczonych. Pierwsze starcia oraz bitwy.

Po stronie LudziEdytuj

Ludzie pod przywództwem Lorda Bolvara wyruszają do Twierdzy Valiance gdzie natykają się na opór ze strony Kalvadir, morskich Vrykuli. W walce o wolność giną mężni paladyni zakonu, zaś wojsko ucieka w popłochu. Relacje między zakonem a strażą pogarszają się, zaś wodze nad kolejną wyprawą obejmuje Komtur Zakonu, człowiek imieniem Keythian, który znika na kilka dni aby się pojawić z nowymi wieściami.

Po stronie KrasnoludówEdytuj

Krasnoludy pod przywództwem Generała Morana wyruszają do osady Valgarde, gdzie od razu napotykają napór ze strony Vrykuli. Rozpoczyna się defensywa, następnie próby zwiadowcze na okoliczne tereny. Krasnoludy docierają do porzuconych wykopalisk, gdzie napotykają się na gigantyczną statuetkę krasnoludzkiego giganta bądź tytana. Oficerowie przeprowadzają plan oblężenia, zaś w otoczce całego konfliktu zostają schwytani jedni z najważniejszych członków wyprawy. Wyrusza oddział na czele którego stoi Generał Moran, mający odbić jeńców. W katakumbach Utgarde na ringu odbywają się walki trzech najpotężniejszych wojowników Vrykuli przeciw po kolei każdemu bohaterowi. Ostatecznie na podium zostaje trójka przeciw potężnej Val'Kyr, gdzie ginie w boju krasnolud Baron Gehn. Monstrum zostaje pokonane przez Morana, zaś ekspedycja zyskuje wolność.

Po stronie Ofensywy WarsongEdytuj

Orkowie pod przywództwem Garrosha Hellscream’a oraz Torgrela Blackwolfa docierają do wybrzeży Borean gdzie rozpoczynają się prace nad gigantyczną i masywną twierdzą. Pierwsze konflikty z nerubianami oraz biesami podziemi grasującymi w okolicy. Wkrótce potem docierają tutaj oddziały Totemu Krwawego Kopyta którzy spotykają plemię taurenów Taunka.

Po stronie Nocnych ElfówEdytuj

Nocne Elfy docierają na północ rozpoczynając nowo powstały konflikt.

Po stronie OpuszczonychEdytuj

Opuszczeni w szczególności kasta aptekarzy dociera do Wyjącego Fjordu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki