FANDOM

Garnizon.jpg

Garnizon Westbrook

Ta, wybudowana po Drugiej Wojnie budowla, jest siedzibą Odrodzonego Zakonu Rycerzy Srebrnej Ręki. Aktualnie rezyduje tam tylko jednej Paladyn - jest to Oficer Werbunkowy, Hannika Vavion. Ona prowadzi rekrutacje nowych członków Zakonu, nadzoruje ich szkolenie oraz, gdy są gotowi, wysyła na Northrend, gdzie potrzebny jest każdy.

Szczegółowy opis lokacji Edytuj

[Artykuł autorstwa Nixosa]

Jadalnia Edytuj

jest głównym miejscem nieformalnych spotkań Paladynów. Tutaj toczą się rozmowy, spożywane są wspólne posiłki. Przy ścianach znajdują się stojaki na broń i pancerz, by członkowie Zakonu mogli je tam odstawic na czas jedzenia.

Piwnica Edytuj

, do której dostac się można z jadalni, jest zamknięta dla Rekrutów oraz żołnierzy Garnioznu. Klucze do niej posiada każdy Paladyn. Sama piwnica podzielona jest na dwie części: kilka cel więzniennych, pokrytych polem antymagicznym oraz dobrze wyposażona kuźnia. W ścianie znajduję się skarbiec, w którym przechowywany jest majątek Zakonu otrzymany od Kościoła Światłości, kodeksy oraz tuniki.

Sypialnia wschodnia Edytuj

zwana jest przez niektórych "damską" z racji zamieszkania w niej wszystkich przedstawicielek płci pięknej z Garnioznu. Panuję tam ogólny porządek.

Sypialnia zachodnia Edytuj

, w odrożnieniu od swojego lustrzanego odbicia, zamieszkana jest głównie przez mężczyzn. Jest nieco pełniejsza i częściej w niej panuje ścisk. Stolik tam umieszczony służy głównie dla żołnierzy, którzy często grywają na nim w karty.

Pomieszczenie kwatermistrza Edytuj

jest składem broni i pancerzy. Znaleźć tu można właściwie wszystko, co bywa używane w Królestwie Stormwind. Ekwipunek może wypożyczyć każdy, bez względu na rangę w Zakonie.

Pomieszczenie gospodarcze Edytuj

jest magazynem do składowania wszelakich produktów niezbędnych do funkcjonowania Garnioznu. Zapasy na drogę, okłady, bandaże lub balsamy mogą byc pobierane właśnie tutaj.

Sala obrad Edytuj

na pierwszym piętrze jest głównym miejscem spotkań członków Zakonu podczas zebrań. Tutaj także wyżsi oficerowie posiadają swoje biurka, gdzie pracują. Starym zwyczajem Mistrz Zakonu, podczas zebrań stoi pomiędzy rzędami krzeseł, by widzieć zarówno siedzących po lewej, jak i po prawej stronie. Po wielkim stole walają się dokumenty, stare listy, mapy oraz księgi. Nikt poza Mistrzem nie powinnien ich przeglądać.

Biblioteka wschodnia Edytuj

, zwana ogólnodostępną zawiera wiele publikacji, które Paladyni zdecydowali się udostępnić wszystkim członkom Zakonu. Nie znaczy to wcale, że treści tam zawarte należą do bezpiecznych - wiele tu opisów demonów, praktyk nekromanckich czy wręcz orginalne zapiski czarnoksiężników. Na marginesach można często przeczytać uwagi Paladynów na dany temat. Korzystanie z tych ksiąg powinno jednak być czynione pod nadzorem pasowanych.

Biblioteka zachodnia Edytuj

dostepna jest TYLKO Paladynom Zakonu. Rekruci nie mają tam wstępu, pod groźbą wydalenia z organizacji. W tym miejscu, chronionym potężnymi zaklęciami oraz będącym pod ciągłym nadzorem żołnierzy, składowane są najniebezpieczniejsze księgi nekromanckie, opisy plugawych rytuałów i zaklęć, zapisy przesluchań plugawców oraz wszelakie księgi nieskontrolowane jeszcze przez paladynów i niedostępne rekrutom.

Kaplica Edytuj

w której odprawiane są modlitwy ku czci Światłości. Tutaj każdy członek Zakonu może doznać ukojenia podczas kontemplacji, a takze poczytać dzieła znakomitych mistrzów pióra, opisujacych wiarę.

Stajnia Edytuj

służy wszystkim członkom Zakonu, by tam mogli pozostawić swoje wierzchowce. Pracuje tu na zmiane kilku chłopców stajennych z okolicznych wiosek w zamian za wikt i kilka srebrników. Oporządzają konie, czyszczą je i przygotowują do drogi. W stajni znajduję się pomieszczecnie dla przechowywania zbroi dla wierzchowców.

Pominik Uthera Edytuj

to jedno z najnowszych udoskonaleń w okolicy. Wyposażony w ławeczkę i tablicę z krótką modlitwą, jest miejscem częstych rozmyślań członków Zakonu.

"gdy cień przybędzie odebrać nasze dusze,

niektórzy muszą powstać - Światłości stróże

imiona w głaz, duchy legendy. Czyny nieznane,

jednak nigdy nie zapomniane

To są paladyni - przepełnieni honorem bez trwogi przez życie

pamiętajcie o nich, gdy w nadziei zwątpicie"

Pagórek Dominusa Edytuj

to zwyczajowa nazwa placu ćwiczebnego za Garnizonem, która pochodzi od imienia pierwszego nauczyciela walki Odnowionego Zakonu. W okolicy znajduje się szopa na broń służącą do cwiczeń oraz wszelkie niezbędne akcesoria.

Biblioteka w wieży Edytuj

jest największą tego typu w okolicy. Jest ogólnodostępna i zawiera różnego rodzaju ksiegi - od kronik, herbiarzy, opisów bitew czy pamietników, po prozę pisaną przez wielkich artystów. Biblioteka jest często uaktualniana o nowe roczniki i kroniki królewskie.

Rezydenci Garnizonu Edytuj

[Artykuł autorstwa Hazzy'ego stworzony na prywatne potrzeby gildii]

Namiestnik Tobias Rainer Edytuj

Jest dowódcą wszystkich żołnierzy stacjonujących w Garnizonie. Do jego obowiązków należy kontrola liczby Gnolli, które rozbiły obóz na południu. W razie niepokojących incydentów z ich udziałem zleca zadanie przerzedzenia ich szeregów różnym najemnikom, poszukiwaczom przygód lub żołnierzom. Urodził się w Stormwind, jego ojciec był żołnierzem. Rainer walczył w Drugiej Wojnie, podczas walki złamał nogę, a kość nie zrosła się dobrze przez co teraz nieco utyka. Jego rodzina mieszka w Stormwind, ma syna, który zamierza zostać żołnierzem.

Żołnierze Armii Królestwa Stormwind Edytuj

Są to wszyscy "strażnicy" przebywający na terenie Garnizonu. Zmieniają się często, gdyż przydział w Garnizonie dostają głównie świeży poborowi. Mają spore szczęście, gdyż służba w Garnizonie Paladynów nie jest ani ciężka ani trudna, a czasem wręcz nudna. Niektórzy poborowi wręcz proszą o przydział do Garnizonu. Ich dowódcą jest Namiestnik Rainer.

Sierżant Malcolm De Vries Edytuj

Intendent Garnizonu. Przebywa w spiżarni. Do jego obowiązków należy uzupełnianie zapasów jedzenia. Co miesiąc za pieniądze z budżetu armii skupuje towary od okolicznych rolników oraz od handlarzy w Stormwind. Jest lubiany u pozostałych rezydentów gdyż pędzi wspaniały bimber, którym żołnierze raczą się przesadnie pod nieobecność paladynów. Rangę sierżanta zdobył po Pierwszej Wojnie jednak podczas Drugiej postanowił służyć jako kucharz polowy. Jego rodzina mieszka w Goldshire.

Kwatermistrz Ian Hicks Edytuj

Kwatermistrz Garnizonu. Przebywa w zbrojowni. Odpowiedzialny za gospodarowanie funduszami armii przeznaczonymi na Garnizon. Wymienia zużyte sprzęty na nowe, rozdziela żołnierzom różne obowiązki jak sprzątanie czy wymiana pościeli. Pełni też rolę "złotej rączki" - gdy złamię się krzesło, albo dach zacznie cieknąć on sam się tym zajmie. Cywil, pensję co miesiąc wypłaca mu armia. Jest kobieciarzem i lubi opowiadać o każdej przelotnej miłostce. Nie ma żony.

Kwatermistrz Gregory Hudson Edytuj

Zastępca Kwatermistrza Hicksa. Przebywa w piwnicy. Jest kowalem i płatnerzem. Wykuwa, naprawia i konserwuje broń i zbroje żołnierzom i paladynom. Cywil, również dostaje pensję od armii. Jest bardzo silny i potężnie zbudowany, potrafi pokonać każdego żołnierza w Garnizonie w siłowaniu na rękę. Żona i mała córka mieszkali w Moonbrook, obecnie przenieśli się do Stormwind.

Veldan Lightfoot Edytuj

Stajenny. Przebywa w zbrojowni. Do jego obowiązków należy opieka nad końmi/baranami paladynów oraz konserwacja i naprawa wszystkich jeździeckich akcesoriów typu siodło czy uprząż. Jest z zamiłowania garbarzem i kuśnierzem, więc można go prosić o naprawę skórzanych zbroi. Kolejny cywil opłacany przez armię. Wraz z siostrą uciekł z Lordaeronu do Stormwind po ataku plagi. Jest nieco skryty i małomówny. Nie ma żony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki