FANDOM

W okolicach roku 30, na terenie lasu Elwyn zaczynają dziać się dziwaczne rzeczy. Oto najważniejsze z nich.

Spisek GalanaEdytuj

Cmentarz w Duskwood nawiedza na pewien czas upadła elficka kapłanka Elthane, która zostaje pojmana i uratowana przez grupę śmiałków ujawniając przy okazji makabryczny eksperyment nieumarłego nekromanty Galana oraz jego mistrza, którego imię nigdy nie zostaje poznane.

Działalność LiczaEdytuj

Dziwaczny stary pustelnik jest widziany kilkakrotnie w przeciągu paru dni w lesie Elwynn. Szybko zostaje połączony z kilkoma porwaniami dzieci miejscowych farmerów. Wyśledzony w swym tymczasowym leżu przez grupę śmiałków prowadzonych przez rycerza Argaila okazuje się być Liczem, który na skutek wywiązanej walki zostaje ostatecznie pokonany.

SprawiedliwośćEdytuj

W lesie Elwynn ma miejsce fala brutalnych gwałtów na miejscowych niewiastach przez nieznanego nikomu mężczyznę, który kończy na ostrzu miecza paladyna Argaila po nieudanej próbie skrzywdzenia elfickiej kobiety.

OpętanieEdytuj

Paladyn Argail ulega wpływowi nieznanego demona przez co doprowadza do śmierci kilku niewinnych istot, coś za czym może stać tajemniczy czarnoksiężnik, z którym rycerz stacza spektakularny pojedynek na oczach przerażonych mieszkańców Goldshire.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki