FANDOM

OgółemEdytuj

Wazdug Dreadblow to jeden z Piekielnych Orków. Należy do Klanu Rozbitej Dłoni. Przybył do Azeroth, by wstąpić do Prawdziwej Hordy i walczyć w jej szeregach.

Wygląd i zwyczajeEdytuj

WyglądEdytuj

Wygląda jak każdy Piekielny Ork... albo może jak wielki Piekielny Ork. Swym wzrostem i siłą przewyższa niejedną istotę. Jego mięśnie są dokładnie wyrzeźbione, wyglądaja jak ze stali. Całe ciało orka przyozdabiają też liczne blizny i zadrapania.

Wazdug.jpg

Wazdug szykujący się do uderzenia.

UzbrojenieEdytuj

Wazdug najczęściej przyodziewa się w swoją starą (ale mocną), płytową zbroję. Jeżeli chodzi o oręż, to zawsze posługuje się on młotem. Uwielbia miażdzyć, więc nie ma innego wyboru.

CharakterEdytuj

Dziki, porywczy i zły. Uwielbia niszczyć i miażdzyć. Często podejmuje pochopne decyzje, co niezawsze kończy się dobrze. Mówi też o sobie w 3 osobie, ale mimo wszystko nie jest aż taki tępy. Potrafi nawet dowodzić.

O sobieEdytuj

Ork mówi tylko tyle, że przybył zza portalu i dołączył do Prawdziwej Hordy, żeby zabić wszystkich ludzi na tych ziemiach. Jednak uparty "badacz" może się dowiedzieć, że jest on bardzo szanowany wśród innych orków. Mówią nawet, że był dowódcą. Ale... na razie nic więcej nie wiadomo o jego przeszłości. Na razie.

PrzeszłośćEdytuj

Ork ten urodził się na Draenorze, mniej więcej w czasach I wojny, gdy pierwszy raz został otworzony portal do Azeroth. On, tak jak jego przodkowie należał do Klanu Rozbitej Dłoni i mieszkał w Cytadeli Piekielnego Ognia. Od najmłodszych lat ojciec szkolił go w walce oraz wpajał mu podstawy strategii wojennej. Na dodatek Wazdug od małego czcił demony i traktował je jak bóstwo oraz oddawał się im. Tak właśnie dorastał, ciągle się ucząc. Wśród swoich, był traktowany z szacunkiem, wierzył w przewodnictwo Kargatha Bladefista. Po pokonaniu Maghteridona pozostał wierny Demonom i nie uznał władzy Illidana. Uczestniczył on też w wielu walkach, między innymi z ludźmi przybyłymi z Azeroth.

Niedawno ork dowiedział się, że część jego klanu służy teraz jako szpiedzy w szeregach tego całego Thralla. Za zgodą oficerów, wyruszył wraz z grupką towarzyszących mu orków na Azeroth, by zgładzić owych zdrajców. W nowym świecie, nie mógł odnaleźć jednak swoich towarzyszy, więc wyruszył sam ze swoją misją.

Prawdziwa HordaEdytuj

Wazdug wstąpił w jej szeregi niedługo po przejściu portalu do Azeroth. Szybko urusł w oczach innych. Często polował na ludzi, a żadko wracał bez "zwierzyny". Ponadto opracował wiele ciekawych taktyk i pomysłów, oraz wyszkolił wielu żołnierzy. Jedni powiadają, że jest przed nim świetlana przyszłość, inni, że niedługo zapłaci za swoje. Jednak jedno jest pewne, że jest to ork godny naśladowania.

Wazdug w Duskwood

Więcej z Fandomu

Losowa wiki