FANDOM

Tajemnicza organizacja założona przez nieznanych magów w roku 34. Oficjalnie mówi się, że to gildia handlowa, która rozprowadza towary magiczne po całym świecie. Praktycznie w każdym z większych miast można zobaczyć skrzynie ze znakami wschodzącego słońca, które są oficjalnie przyjętym symbolem tejże organizacji.

Wieża Słońca przyjmuje w swe szeregi każdego, kto albo zna się na rzemiośle czy nasycaniu przedmiotów magiczną mocą albo nie boi się podejmować ryzyka i stawiać na szali swojego życia. Praca dla tej organizacji jest bowiem często niebezpieczna. W końcu ktoś musi zdobywać magiczne komponenty, którymi handlują.

Wieża Słońca to organizacja całkowicie neutralna, niezależna od innych organizacji. W jej szeregach można spotkać zarówno członków Przymierza jak i Hordy.

Informacje, jakoby Wieża Słońca wzięła swą nazwę od budowli, w której mieści się jej siedziba, nie są potwierdzone. Przedstawiciele handlowi albo milczą w tej sprawie, albo zapierają się, że nigdy tam nie byli. Bardzo możliwe, że tytułowa wieża tak naprawdę w ogóle nie istnieje.

CzłonkowieEdytuj

Oficjalnie mówi się, że członkiem Wieży Słońca może zostać każdy, kto wyrazi takie chęci. Zostanie wtedy odpowiednio sprawdzony przez przedstawicieli organizacji i przyjęty lub nie. Chodzą plotki, że testy są trudne i niektórzy nie uchodzą z nich z życiem.

Jedyny znany podział w strukturze Wieży Słońca to podział na rzemieślników, łowców i przedstawicieli handlowych:

  • Rzemieślnicy to zarówno zwyczajni fachowcy (kowale, płatnerze, introligatorzy, kamieniarze i cała masa innych) jak i zaklinacze.
  • Łowcy zajmują się zdobywaniem komponentów do czarów i zadaniami wymagającymi specjalnych umiejętności. Jest to najniebezpieczniejsze stanowisko w Wieży Słońca.
  • Przedstawiciele handlowi zajmują się transportem towarów, negocjacjami i zawieraniem umów handlowych.

Niektórzy mówią, że są jeszcze koodrynatorzy działań i dowódcy lecz nikt ich nie widział i nikt o nich nie słyszał. W tym wypadku to zwykłe pogłoski.

Istnieją też przesłania o tym, że na szczycie w hierarchii Wieży Słońca stoi tajemnicza Mistrzyni. W dodatku w organizacji tej istnieją osoby ważne, mniej ważne i ważniejsze. Podobno hierarchia nie jest zbyt ścisła ale mimo tego każdy wie, co ma robić.

Znani członkowieEdytuj

Niewielu ich kojarzy, ale są osoby, które oficjalnie przyznają się do tego, iż są członkami Wieży Słońca:

  • Marris Bargeburg - oficjalny przedstawiciel Wieży Słońca na terenie Lasu Zmierzchu
  • Agapios - przedstawiciel handlowy, zajmuje się interesami Wieży w każdym miejscu, w którym jest potrzebny.
  • Attan - tak naprawdę nie wiadomo jaka jest jego rola, zwykle zajmuje się rekrutacją lecz przekazuje także rozkazy z góry innym członkom Wieży Słońca. To na jego podstawie wysnuto wnioski, że istnieje grupa koordynatorów.
  • Arget - pani kapitan, ewidentnie wysoko postawiona w hierarchii. Przynosi rozkazy i prawdopodobnie dowodzi grupami Łowców. Uważa się, że należy do grupy dowódców, choć sama tego nie potwierdza. Ranga "kapitan" mówi jednak sama za siebie.

InteresyEdytuj

Wieża Słońca prowadzi interesy z każdym, kto chce kupić towary przez nią oferowane. Jej przedstawicieli widziano w każdym większym mieście, nie mówiąc już o stolicach. Dla dobrze poinformowanych, najwięcej oficjalnych członków widziano w mieście Shattrath, które jest równie neutralne co sama Wieża. Istnieją pogłoski, mówiące, że to właśnie w tym mieście Wieża Słońca powstała i gdzieś tu ma swoją siedzibę.

Jedyną znaną placówką Wieży Słońca jest jednak Krucze Wzgórze, które organizacja ta kupiła po zniszczeniu tamtejszego cmentarza przez nieznanych sprawców. Rezyduje w niej Marris Bargeburg.

Ostatnie doniesieniaEdytuj

  • Wieża Słońca zawarła umowę z domami aukcyjnymi na całym świecie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki