FANDOM

Konflikt między czarnym pomiotem a siłami przymierza nasilał się coraz mocniej. Już po śmierci Thaurissana, Tana klanu Czarnego Żelaza, rozpoczęły się przygotowania militarne ze strony Krasnoludów.

Szpiedzy Czarnego ŻelazaEdytuj

Elitarny oddział Gwardii miał zająć się porządkiem Khaz'Modan na czas tychże przygotowań. Niedługi czas potem okazało się że na terenie Dun Morogh grasuje szpieg. Przeprowadzona została akcja podczas której oficerowie gwardii złapali oddział nieprzyjaciela w pułapkę. Rozszyfrowali wiadomość w hali odkrywców.

Konflikty z Czarnymi SmokamiEdytuj

Kolejnym decydującym wydarzeniem było natknięcie się na agenta czarnych smoków, Hearinoxa. Dzielny oddział pod dowództwem kapitana Hargrima pokonał bestię. Następnie dowodzeni przez generała Morana ruszyli na pustkowie gdzie rozprawili się z oficerami samego Nefariana.

Bitwa pod BlackrockEdytuj

Gdy wojsko zebrało się, wspólne armie dwojga królestw na czele których stanęli Król Miedziobrody oraz Król Wrynn, ruszyły na Górę Czarnej Skały. Bitwa była długa i wyczerpująca. Ostatecznie dzięki wspólnemu wysiłkowi bohaterów, a także czerwonemu smokowi Kyharstraszowi, wnętrza góry zostały zniszczone. Niestety Nefarian okazał się zbyt potężny umykając siłom przymierza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki