FANDOM

Rozpoczyna się długotrwała z Mroczną Hordą dowodzoną przez agentów Nathrezimów, jedną z nich szczególnie przypisywano demonowi Dethedowi.

Atak na StormwindEdytuj

Atak sił Mrocznej Hordy na Stormwind; królestwo ludzi w dużej mierze dzięki dowodzeniu paladyna Requela z łatwością odparło natarcie przeganiając pozostałości sił agresora ze swych ziem.

Szaleństwo w StormwindEdytuj

W związku z kilkoma przypadkami opętań przed demony w królestwie Stormwind dzięki inicjatywie kapłana światłości Dalamara zostaje zawiązana specjalna kościelna grupa mająca na celu otwartą walkę z agentami Legionu i śledzenie ich poczynań; z czasem przyjmuje nazwę Inkwizycji.

Plany Demona DethedaEdytuj

Potężny nathrezim mieniący się Dethedem przejmuje kontrolę nad wodzami Nowej Hordy prowadząc do krótkotrwałej wojny z Przymierzem. Grób Uthera Lightbringera zostaje zbeszczeszczony przez czarnoksiężników służących demonowi. Jednocześnie jego nieumarłe armie podejmują masywny szturm na zamek Stormwind odparty dzięki zjednoczonym staraniom armii Stormwind i rozmaitych bohaterów Przymierza. Demon zostaje ostatecznie pokonany przez grupę śmiałków pod wodzą paladynów Argaila i Vallanda przy ołtarzu w Zniszczonych Ziemiach a Wojenny Wódz Thrall przy pomocy czarnoksiężnika Ashnara wyzwala się spod kontroli demona dzięki czemu sam konflikt zostaje szybko zażegnany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki